×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه های خبر ::

امروز : سه شنبه, 9 بهمن , 1403  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛علیرضا بیات در نشست صمیمی با مدیران کاروان ها در مدینه منوره با بیان اینکه راه اندازی سفر عمره مفرده بعد از حدود ۱۰ سال تعطیلی با فراز و نشیب هایی در ابعاد اجرایی همراه بوده است گفت : بحمدالله خدمات در حوزه های مختلف به خوبی در حال انجام است اما باید به صورت مستمر بدنبال بهبود خدمات رسانی باشیم .

وی افزود: زائران کشورمان پنج روز در مدینه و پنج روز در مکه به سر می برند که سعی شده تا خدمات مطلوبی از سوی خادمان و دست اندرکاران اجرایی و فرهنگی صورت گیرد و با عنایت خداوند شاهد رضایت حداکثری هستیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مسائل مطرح شده در حوزه پروازهای زائران و همچنین تشرف به روضه منوره و سایر نیازمندی ها گفت: برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است اما سعی کرده ایم تا دغدغه ها کاسته شود و همچنین با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت کشور میزبان تسهیل خدمات در حوزه های مختلف نیز ان شاالله صورت می‌گیرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.